Esti o draguta si o sufletista
#389
Postat 09 May 2009 - 11:06 AM
Esti o draguta si o sufletista
#390
Postat 09 May 2009 - 01:09 PM
Simpla solicitarea si aprobarea regimului de declarare derogatoriu de la Adm. Financiara anuleaza obligativitatea platii impozitului forfetar, sau numai suspendarea activitatii ne absolva de plata acestui impozit?
Din cate stiu, solicitarea regimului derogatoriu se poate face fara obligativitatea suspendarii activitatii la registrul comertului.
Stie cineva mai multe despre acest subiect?
Multumesc!
#391
Postat 09 May 2009 - 01:32 PM
luca luca, la May 9 2009, 02:09 PM, a spus:
Simpla solicitarea si aprobarea regimului de declarare derogatoriu de la Adm. Financiara anuleaza obligativitatea platii impozitului forfetar, sau numai suspendarea activitatii ne absolva de plata acestui impozit?
Din cate stiu, solicitarea regimului derogatoriu se poate face fara obligativitatea suspendarii activitatii la registrul comertului.
Stie cineva mai multe despre acest subiect?
Multumesc!
Cred ca e pe dos, adica activitatea trebuie suspendata la Registrul Comertului. Ca-ti iei si regim derogatoriu de la administratie e alta treaba, ei te scutesc doar de depunerea declaratiilor dar nu pot certifica suspendarea activitatii, care este atributul ONRC.
#392
Postat 09 May 2009 - 04:45 PM
#393
Postat 11 May 2009 - 12:55 AM
bibilica, la May 7 2009, 09:29 AM, a spus:
" Nu-i nici o problema, ca putem introduce combustibilul pe protocol sau din cei 2% cheltuieli sociale"
Binenteles ca am picat drept fraiera. Ori eu sunt dusa cu pluta, in sensul ca se practica asa ceva, ori trebuie facut ceva cu aceste persoane care vin cu " solutii salvatoare ".
recomandare, explicai scurt si la obiect, iar daca penalizarile si cu baza daca se acumule batut in cap renunta la el.
unul pleaca altul vine, clint.
si apoi totm pe unde scoate ca,mes bu, si atunci sa o vezi ce face cu ne si frumoase pana o sa aiba control pe impozit pe profit, sa vedem ce face cu penalizarile si cubaza cand s-or acumula valori mai mari, sa vedem pe unde scoate camasa...
#394
Postat 11 May 2009 - 07:39 AM
stiutor, la May 11 2009, 01:55 AM, a spus:
bibilica, la May 7 2009, 09:29 AM, a spus:
" Nu-i nici o problema, ca putem introduce combustibilul pe protocol sau din cei 2% cheltuieli sociale"
Binenteles ca am picat drept fraiera. Ori eu sunt dusa cu pluta, in sensul ca se practica asa ceva, ori trebuie facut ceva cu aceste persoane care vin cu " solutii salvatoare ".
recomandare, explicai scurt si la obiect, iar daca penalizarile si cu baza daca se acumule batut in cap renunta la el.
unul pleaca altul vine, clint.
si apoi totm pe unde scoate ca,mes bu, si atunci sa o vezi ce face cu ne si frumoase pana o sa aiba control pe impozit pe profit, sa vedem ce face cu penalizarile si cubaza cand s-or acumula valori mai mari, sa vedem pe unde scoate camasa...
Io n-am inteles nimic, textul asta cred ca merge dat la revista "Urzica"
#395
Postat 11 May 2009 - 12:05 PM
cine e mai lamurit, ca eu nu mai inteleg nimic din cheltuielile cu combustibilul..
sa facem o recapitulare:
-deci pt cei din conducere se deduc chelt combustibil si intretinere pt un auto de persoana, dar sa cumuleze:"administrare si conducere"
-pt restul , daca nu se incadreaza la exceptii, nu se deduce
-la camioane, utilitare, etc, ramane deductibil
alte observatii?...
chelt de intretinere la masinile mici, se deduc sau nu (cele la care NU se deduce benzina)
(asigurare, reparatii, piese, casco).
#396
Postat 11 May 2009 - 05:06 PM
Oare ar fi mai bine sa mearga cu tranvaiul si cu sacul plin de scule la reparatii?????????????
#397
Postat 11 May 2009 - 05:34 PM
danbonta, la May 11 2009, 08:39 AM, a spus:
stiutor, la May 11 2009, 01:55 AM, a spus:
unul pleaca altul vine, clint.
si apoi totm pe unde scoate ca,mes bu, si atunci sa o vezi ce face cu ne si frumoase pana o sa aiba control pe impozit pe profit, sa vedem ce face cu penalizarile si cubaza cand s-or acumula valori mai mari, sa vedem pe unde scoate camasa...
Io n-am inteles nimic, textul asta cred ca merge dat la revista "Urzica"
dragilor, m-am rupt de ras .... nu-i adevarat cum pot scrie unii
Dane, ai fost minunat, baniesc ca asa o fata aveai cand ai terminat de citit (asa
stelicad, la May 11 2009, 06:06 PM, a spus:
Oare ar fi mai bine sa mearga cu tranvaiul si cu sacul plin de scule la reparatii?????????????
#398
Postat 11 May 2009 - 10:24 PM
Stiutor, (ai un nume predestinat scrierii in limba romana) multumim pt.recomandarea "la obiect", incerc o traducere : dragi colegi, nu fiti suparati: daca un "clint" este batut in cap, renuntam la el, nu disperati, un "clint" pleaca, altul vine...
Atat am reusit sa traduc...
Dana
#399
Postat 11 May 2009 - 10:35 PM
Aceasta postare a fost editata de dannad001: 11 May 2009 - 10:36 PM
#400
Postat 12 May 2009 - 06:42 AM
PS tot el duce si declaratii, aduce extrase de la banca etc
#401
Postat 12 May 2009 - 09:39 AM
4. La articolul 22, dupa alineatul (5) se introduce un nou alineat, alineatul (5^1), cu urmatorul cuprins:
"(5^1) Prin exceptie de la prevederile alin. (5), rezervele din reevaluarea mijloacelor fixe, inclusiv a terenurilor, efectuata dupa data de 1 ianuarie 2004, care sunt deduse la calculul profitului impozabil prin intermediul amortizarii fiscale sau al cheltuielilor privind activele cedate si/sau casate, se impoziteaza concomitent cu deducerea amortizarii fiscale, respectiv la momentul scaderii din gestiune a acestor mijloace fixe, dupa caz.
Acest articol se refera strict la rezervele din reevaluare ? sau se refera si la surplusul din reevaluare aferent reevaluarilor efectuate dupa 01.01.2004 ?
Se stie ca ultima reevaluare recunoscuta a fost ceea efectuata in anul 2003 , dar ulterior s-a revenit si sa considerat ca surplusul din reevaluare indiferent de data reevaluarii sa fie deductibil din punct de vedere fiscal .
#402
Postat 12 May 2009 - 10:54 AM
cat priveste combustibilul si tva pt. autoturisme, parerea mea e ca fiecare firma isi poate incadra aceste chelt. la unul din articolele de lege care o fac deductibila, fiindca ele dau o destul de mare legeritate astfel incat orice firma ai avea, tot sa o poti da la intors cu benzina/motorina si tva-ul.
pana si pt. administrator se poate gasi formula cu trecerea in "fisa postului" a atributiilor de marketing, ceea ce in mare parte chiar este adevarat, nu-i asa ?
eu cred ca dracul nu-i chiar asa de negru si ca ne-am speriat prea tare.
#403
Postat 12 May 2009 - 12:40 PM
Sa te incadrezi in una din exceptii trebuie sa demonstrezi cu documente legale , de exemplu: agenti de vz = sa fie incadrati cod cor agent de vanzari, curierat: obiectul de activitate al firmei sa corespunda cu aceasta clasificare , eu m-am gandit ca de fapt activitatile pentru care se realizeaza venit , adica daca ai facturi emise pentru curierat. In general combustibilul pentru activitatea firmei nu se incadreaza la exceptii , deci nu este deductibil. .. adica niste aberatii...
#404
Postat 12 May 2009 - 01:19 PM
Orice firma are relatii cu clientii, chiar si o firma de prestari servicii. Orice firma de prestari servicii le presteaza pe bani, iar cele de instalatii/constructii/altele similare care isi duc materiale la si de la locul desfasurarii activitatii (adica locul unde executa lucrarea)- de asemenea isi poate deduce si chelt. si tva-ul la combustibil.
Tot la "transportul la si de la locul desfasurarii activitatii" ... intra si delegatiile.
Cat priveste marketingul, si aici se pot ajusta niste fise de post ale salariatilor si se rezolva problema.
In aceeasi idee, faceti acte aditionale la CIM si ziceti acolo o clauza cum ca va duceti si va aduceti personalul la/de la serviciu, asta merge pt. a justifica masina patronului, mai ales daca patronii sunt si angajati si asa ati rezolvat inca niste combustibil.
Eu zic ca daca suntem putin creativi, vom putea gasi solutii sa ne incadram in ordonanta asta.
Aceasta postare a fost editata de EVA the one: 12 May 2009 - 01:21 PM
#405
Postat 12 May 2009 - 03:16 PM
EVA the one, la May 12 2009, 02:19 PM, a spus:
Cat priveste marketingul, si aici se pot ajusta niste fise de post ale salariatilor si se rezolva problema.
In aceeasi idee, faceti acte aditionale la CIM si ziceti acolo o clauza cum ca va duceti si va aduceti personalul la/de la serviciu, asta merge pt. a justifica masina patronului, mai ales daca patronii sunt si angajati si asa ati rezolvat inca niste combustibil.
Citeste, daca ai putin timp, aici:
http://www.conta.ro/forum/index.php?s=&...st&p=200997
Si eu (noi) vrem solutii, dar care sa stea in picioare!!!
Iar in actul aditional la CIM, nu se trec astfel de lucruri...
Aceasta postare a fost editata de a.d.n.: 12 May 2009 - 03:18 PM
#406
Postat 12 May 2009 - 06:49 PM
Sunt de acord cu tine, a.d.n., cand spui ca toti avem interesul sa gasim solutii care sa stea in picioare, de aceea am si vorbit despre aceste solutii, iar eu cred ca ele pot sta in picioare alaturi de litera cu agentii de vanzari, care e destul de larga, intra destul de multe acolo ...
Pt. prestatorii de servicii mai vine in ajutor si pct. 2) de la norme, acela priv. serviciile cu plata. Si acolo unii se pot incadra, de ex. actualizari de soft la sediul clientului, livrarea de materiale executate pt. ei ... pt toate astea se primesc bani.
Fiecare firma are interesul sa-si faca rost de ductibilitate si atunci putem avea o intelegere cu cate un client in care sa zicem ca ne-am deplasat pe rand unul la sediul celuilalt pt. discutii, oferte ... si incheiem o minuta intre noi in care zicem chiar asta. O data pe luna ma duc eu la el si o data vine el la mine, credeti ca partenerii ar refuza asa ceva ?? Ca doar si ei au de justificat combustibil si vor vrea sa il puna si pe seama acestei relatii cu partenerul de afaceri, ceea ce e chiar adevarat pana la urma, desigur nu lunar, sau de ce nu ? Zic si eu
Haideti sa ne mai gandim ... romanul e creativ
Aceasta postare a fost editata de EVA the one: 12 May 2009 - 06:59 PM
#407
Postat 12 May 2009 - 08:05 PM
#408
Postat 12 May 2009 - 09:54 PM
http://209.85.129.132/search?q=cache:10fMx...=clnk&gl=ro
ps: ii puteti studia si CV.
***
Similar Topics
9 useri citesc topicul
0 membri, 9 vizitatori, 0 utilizatori anonimi








